josessans

Alla inlägg under mars 2012

Av Josessan - 28 mars 2012 16:40

Igår hann jag tyvärr inte blogga och för att på det kortaste sättet förklara varför så tar jag tisdagen i punktvis:

* Var i skolan från kl.08.00-14.00

* Gick på konfirmation kl.14.30-17.30

* Käkade middag kl.17.35-17.45

* Blev skjutsad till ridningen kl.17.45-18.00

* Teorin, i stallet, började inte förens kl.18.45 så då gjorde jag intervaller i skogen (där jag bland annat gick vilse XD) kl.18.00-18.40

* Hade teori kl.18.45-19.30

* I väntan på att pappa skulle hämta mig så tittade jag på en hoppträning med ruskigt höga hinder kl.19.30-19.50

* Åkte hem kl.19.50-20.10

* Pratade med syrran om hur det gick för henne på en musikal som hon spelade upp under kvällen för bland annat resten utav familjen kl. 20.10-20.20

* Gjorde läxor kl.20.20-21.00

* Tittade på Desperat Houswife kl.21.00 - 22.00


Min dag var helt smullpackad!

 


Just nu måste jag plugga, käka, plugga och sedan ut och träna... Om det bara SLUTAR ATT REGNA!?!


//Josessan

Av Josessan - 26 mars 2012 19:16

Det är samma visa om och om igen och tillslut så bara får man lust att få ett hats utbrott: en sådan dag är det idag...

Min SO-lärare är aldrig här, några klasskompisar verkar inte inse vad de håller på att förstöra för andra, tufft med läxor, det är prov imorgon, jag blir lätt små irriterd när inte brorsan lyssnar och -ÅH, JAG HAR LUST ATT STRYPA NÅGON!

Men vem vet, lite plugg och bra tv-program kanske kan få en att  få tillbaka livsglädjen?


 

Jag idag, på morgonen, då jag fortfarande var lycklig ;)

 

Tröja - Gina Tricot Jeans - JC

  

Jag har såklart hunnit jogga lite också idag.


Hoppas ni har haft en bättre dag än jag!

//Josessan

Av Josessan - 25 mars 2012 21:03

Här kommer några saker som jag tänker/gärna köpa till sommaren ifrån H&M:

 

Hipster (bikinitrosor) 79.50:-

 

Linne/Topp 79.50:-

 

Blus 49.50:-

 

Klänning 99:-

 

Sandaler 99:-

 

Jumpsuit 149:-


Sammanlagt kostar det 555.50:- Borde man tuta och köra och köpa? För jag vill verkligen ha detta till sommar och Malta...


//Josessan 

Av Josessan - 25 mars 2012 16:11

Har precis kommit hem efter ännu en lång men rolig dag. Fick ställa klockan på tidigt imorse för att först hinna till gudstjänsten där jag sjöng med kören. Min syrra sjöng även idag en sololåt - lät så bra: STOLT!

Sedan efter mässan så var det fort iväg till bageriet och jobba. Var jättekul - älskar att jobba!


Har inte hunnit plugga, ätit wofflor, städat, joggat eller något annat idag men ska snart iväg till gympan så får hoppas jag hinner med några saker ikväll...?


 

Fick lite bröd hem idag för annars skulle det kastas - MUMS! ;D

(Dock inte detta. Källa)


//Josessan

Av Josessan - 24 mars 2012 19:00

Idag har dagen varit lång, rolig, intesiv och tråkig på samma gång. Gick up kl.06.00 i morse för att hinna i tid till den årliga konfirmations innebandyturnering. Det var väldigt roligt att få spela mot andra lag ifrån södermanland och vi kom på hela tredje plats! Det var massor utav åldrar där (10-17 plusare) och därför är jag både förvånad och glad över vår plats. Det var väll mycket tack vare att vi möte så många små som vi vann stort över...

Kom inte hem förens klockan fyra och ändå så spelade vi bara ca sex styckna 14 minuters matcher - all den andra tiden satt vi bara och väntade, vilket var tråkigt tyvärr.

Men dagen har varit rolig som sagt och jag kom även hem med en medalj (stolt eftersom det är min andra som jag har XD):

   

Brons!

 

Mitt älskade lag!

 

Jag, taggad för match, i våran bestämda utstychel ;)

 

Me

 

Har även joggat när jag kom hem men som ni kanske ser på resultatet så var jag helt slut ifrån den långa dagen idag!


//Josessan


P.s Ni glömmer väll inte att under natten blir det sommartid?D.s

Av Josessan - 23 mars 2012 22:13

Ska nu hoppa i sängen och tagga för imorgon för då ska jag och min konfirmations grupp spela innebandy turnering. Så även fast det är lördag i morgon så blir det inte mycket uppdatering samt ingen sovmorgon för mig... Ställer klockan på sex... Kommer hem  imorgon  ca kl.16.30 sedan blir det joggning, kvällsmat och tillsist plugg - en rolig lördag, eller hur? NOT XD


    

Saknar dig Hanna! <3


//Josessan



Av Josessan - 23 mars 2012 16:49

 


Nu är det vår för mig, på riktigt, för idag tog jag för första gången i år fram min kära cykel och cyklade till skolan idag. Gud vad jag har saknat den! Det är så enkelt att snabbt komma fram till platser,det är miljövänligt, bra för hälsan och det är så j*vla kul!!! ;)


Förutom att cykla till skolan idag så har jag idag varit i skolan (XP) och tränat. Ska ikväll plugga, chilla, käka god mat och titta på TV... Om någon undrar... 

    


//Josessan

Av Josessan - 22 mars 2012 19:32

 

PIZZA!!!


Jag säger bara: alldrig mer pizza! Gud vad jag har ätit nu. Som en jävla gris har jag moffat i mig pizza! Mycket gott men nu mår jag bara illa och tänker aldrig äta pizza igen!


I alla fall, jag vann inte utan det gjorde syrran idag med en pizza med räkor, paprika, gurka och andra godsaker i.


Har lite plugg kvar nu som jag måste fixa och sedan blir det Sveriges Värsta bilförare.

Imorgon har jag sovmorgon men den spenderas genom hårdträning - längtar!


//Josessan 


Presentation


Hejsan!
Du har precis trillat in här hos mig, Josessan!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards