josessans

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Josessan - 18 mars 2012 19:26

Söndagkväll och jag kan knappt fatta att jag har klarat av denna vecka! Har haft prao hela veckan på ett café i stan, stressigt hemma och massor av andra saker har bollats i luften. Klarade jag det här borde jag klara allt?

Jag längtar faktiskt tills imorgon då skolan börjar igen. Det var så länge sedan man såg några utav klasskamraterna. Har många frågor som jag är jättenyfiken på att få svar om; vart praoade du? Vad fick du göra? Var det kul? Hände det något kattastrofaliskt?


Har ju annars varit i Eskilstuna på barnkalas hos min kusin som nu är 3 år gammal. Har ju mina egna små kalasvanor när det är fest. Jag äter nämligen inte bakverk, godis, fika, snacks, läsk m.m så jag får sitta där som en mobbad räka och titta på alla andra.

- Nej, så är det väll inte direkt men vissa brukar skämta om att det är svårt att bjuda mig på kalas. Och jag vet: jag är en udda person. Hehehe ;)

   

Saker som jag inte åt men som var utsökt bara av att titta på. Min kusins mamma är jätteduktig på att göra tårtor men dock så är det inte världens bästa bild på tårtan. 

Har du några kalasvanor? Undviker du just vissa frågor eller personer på kalas? Eller är du som mig; undviker gotti saker?


//Josessan

Av Josessan - 18 mars 2012 10:49

 

Tröja - Gina Tricot  Armband - Glitter

Snart blir det födelsedags kalas i Eskilstuna för min minsta kusin som fyllde i tre tisdags och sedan, väl hemma, så blir det tantgympa med mamma och sedan löpning hem innan middagen. Måste på något sätt idag också få tid att göra lite läxor. Även fast jag har haft prao hela denna veckan så vill mina lärare att vi ska plugga ihjäl oss!


//Josessan

Av Josessan - 18 mars 2012 08:23

 


Första inlägget blir det här då! Både spännande och nervöst över hur denna blogg kommer att sluta... I kattastrof eller en höjdare? Men man får börja på botten för att komma till toppen. Det är svårt att få till ett första bra inlägg - men är det någon vid skärmen som undrar något? Är öppen för alla frågor!


//Josessan

  
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Du har precis trillat in här hos mig, Josessan!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards