josessans

Direktlänk till inlägg 18 april 2012

No Time - No Share

Av Josessan - 18 april 2012 17:55

Varken igår eller idag har jag knappt haft tid att blogga men nu har jag äntligen fått ett hål!

Igår så var det konsertövning, konfirmation och ridning efter skolan - och det var knappt så att jag hann andas ens... Alla aktiviteter lappade liksom över varandra och man for hit och dit. Idag däremot har det varit lite lugnare; har bara tränat och gjort mat som en galning efter skolan. Men jag har lite plugg jag måste hinna med idag också -.-


Imorgon ska jag åka in till Eskilstuna och träffa en käkkirurg. Jag har nämligen väntat på en tand som ska komma ut i snart 3 år och nu har min tandställs-läkare tröttnat och bestämt att jag ska göra ett ingrepp som gör så att den kommer ut. Kirurgen ska då skära upp tandköttet och sätta på en guldkedja och dra ut den på plats! Är lite nervös men mest glad; jag blir av med tandställningen snabbare PLUS jag missar matten imorgon! haha ;)


//Josessan 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josessan - 25 april 2012 20:01

Igår vart det en lyckad ridning: Först red jag min favvo häst Jolita sedan byte jag snabbt till Gentan. Det gick jättebra att få Jolita att slappna av och arbeta med bettet och skenkelvikningen med Gentan gick bra. En sådan lyckad rid dag är några av...

Av Josessan - 24 april 2012 15:01

Bjuder på en gammal bild på mig ;)   Dagen började dåligt hemma men förhoppningsvis så blir det tvärtom ikväll. Jag ska rida igen idag (?) så jag ska rida dubbelpass: ett klockan 18.00 och den andra kl.19.00. Kommer hem runt halv nio tiden och...

Av Josessan - 23 april 2012 19:07

Det var meningen att jag efter skolan skulle gå på defibrilatorkurs som min mamma håller men p.g.a att min brorsa var försvunnen med sin cykel och hade ingen nyckel så stannade jag hemma och såg till så att han kunde komma hem/in.  Så jag har istäl...

Av Josessan - 22 april 2012 13:30


  Det var kallt, mörkt, ruggit och anmält scarry att sova i kyrkan inatt med konfa-gruppen. Det var kul - men jag vill inte göra om det! haha ;) Jag sommnade ganska sent och vaknade på riktigt kl.08.00 imorse så jag är redan nu trött... Vi fick ...

Av Josessan - 21 april 2012 18:00


    Språkresan till Malta 2012 med STS närmar sig med storm-steg: bara 63 dagar kvar tills jag åker!!! Igår på posten fick jag ännu en gång några viktiga saker/information som jag och mina föräldrar får gå igenom imorgon eftermiddag - för just...

Presentation


Hejsan!
Du har precis trillat in här hos mig, Josessan!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards