josessans

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Josessan - 22 mars 2012 19:32

 

PIZZA!!!


Jag säger bara: alldrig mer pizza! Gud vad jag har ätit nu. Som en jävla gris har jag moffat i mig pizza! Mycket gott men nu mår jag bara illa och tänker aldrig äta pizza igen!


I alla fall, jag vann inte utan det gjorde syrran idag med en pizza med räkor, paprika, gurka och andra godsaker i.


Har lite plugg kvar nu som jag måste fixa och sedan blir det Sveriges Värsta bilförare.

Imorgon har jag sovmorgon men den spenderas genom hårdträning - längtar!


//Josessan 


Av Josessan - 22 mars 2012 16:09

Herregud, det är så himla varmt ute! Termometen i badrummet som sitter precis mot solen visar hela 18 plusgrader!!! Jag har både idag och igår gått omkring med tights och någon tunika men ändå svettats ihjäl. Det är till och med kallare inne än ute, något som jag hoppas håller i ett tag...


Idag är det torsdag och har bara en slapp kväll framför mig. Kören är inställd något som är lite tur (fast tråkigt) för jag har massor av läxor som jag måste hinna med. Ikväll blir det också att prata engelska då mamma och pappa har infört att varje torsdag ska vi prata engelska så att min lilla syster ska kunna lära sig bättre. Vi har börjat lite smått och jag tycker redan att det är skit kul:

- You, me and Emil. Fix pizza tonight. Tävling... no; compe...comp... jah - tävling!  Jag gillar min systers svengelska -.-


Ja förutom plugg nu så ska jag och mina syskon göra en pizza tävling: vem som gör den godaste pizzan. Mums!


 

Har också joggat idag som ni ser. Jag älskar det här vädret - det bästa att träna i!


Nej nu måste jag sätta igång med alla läxor samt titta i min nya favvo-tidning ;)

   


//Josessan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Du har precis trillat in här hos mig, Josessan!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards