josessans

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Josessan - 25 april 2012 20:01

Igår vart det en lyckad ridning: Först red jag min favvo häst Jolita sedan byte jag snabbt till Gentan. Det gick jättebra att få Jolita att slappna av och arbeta med bettet och skenkelvikningen med Gentan gick bra. En sådan lyckad rid dag är några av de anledningar man alldrig kommer tröttna på ridning och hästar!
Passen var verkligen efter varandra så det var en träna i sig att stressa sig fram och byta hästar hit och dit! haha ;)


Jag har annars mått pyton dem senaste dagarna. Ni som är känsliga LÄS INTE DETTA; jag har blivit förstoppad! Usch, jag vet! Men jag hoppas jag blir bättre nu... Tänker inte äta något mer förens det löser sig för hela jag är svullen...


En annan rolig sak är att jag för första gången fått lön idag! GO MIG!


//Josessan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Du har precis trillat in här hos mig, Josessan!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards