josessans

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Josessan - 21 april 2012 18:00

 


Språkresan till Malta 2012 med STS närmar sig med storm-steg: bara 63 dagar kvar tills jag åker!!!

Igår på posten fick jag ännu en gång några viktiga saker/information som jag och mina föräldrar får gå igenom imorgon eftermiddag - för just nu är jag på konfa-läger! :D


//Josessan 

Av Josessan - 21 april 2012 08:49

 

Jag är med och tävlar om detta:

Så detta vinner du:
Ett läppglans från Dior
Ett Nagellack från Dior
Hårspray från Urban by Björn Axen
En Dag och Nattkräm från Biotherm
En Maskara från Lancome
En Bodylotion från Juicy Couture
En Kajalpenna från Lancome
Ett Doftprov från Burberry
Ett par Nail Wraps från Kiss

Hos Natalys Blogg!

 

Vill du också vinna en goodie-bag? GÅ IN OCH TÄVLA!


//Josessan

Av Josessan - 21 april 2012 08:35

Folk brukar skämta med mig om att jag ALLTID har för mycket packning med mig och den här gången hållar jag med dem: Jag har för mycket packning!?!

Jag ska sova borta i en natt i kyrkan (konfirmations-läger) men jag har hela två väskor plus en stor papp-kasse med mig! Hur mycket packning blir det inte då till Malta???


   

I Chanel-väskan har jag mina kläder, necessär, regnkläder ect. I den stora camping-väskan har jag bara saker som jag ska sova på/i som sovsäck och luftmadrass. I WILLY:s påsen har jag mina ridkläder m.m för idag ska vi ut och rida islandshästar! BIG SMILE :D


Förra veckan (under påsklovet) så hade jag bara med mig chanel-väskan fast jag var borta en hela vecka... Men som sagt: jag är lite konstig... -.- hahah


//Josessan 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Du har precis trillat in här hos mig, Josessan!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards