josessans

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Josessan - 7 april 2012 18:17

   

Sista inlägget nu innan jag åker på skidsemester imorgon. Packningen är så gott som klar (förutom mina linser) och jag ska bara maila ridningen och säga att jag missar lektionen på tisdag. Chiao ;)


//Josessan 

Av Josessan - 7 april 2012 17:08

 

Linne - HOLLISTER Jeans - JC Halsband - Luciasmycke

Hoppas att alla får en underbar påsk, som jag har just nu. Morfar&Mormor är här och "firar" och äter god mat. För mig blir det inte så mycket; jag gillar varken julmat eller påskmat så jag käkar bara potatis och köttbullar... Men de andra har både ätit sill, janssons (?) och en god dessert - som jag gjort ;)


Jag ska nu börja packa lite smått för imorgon drar jag iväg på skidresa uppe i Jämtland. Vi sticker redan kl.04-05.00 så det blir direkt ingen sovmorgon -.-

Jag är som sagt borta hela veckan och jag vet inte riktigt hur det blir med internettuppkoplingen där men när jag kommer tillbaks så bjuds det på många bilder och händelser! Den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge.


//Josessan

Av Josessan - 7 april 2012 08:25

Glädjen som uppstår när man vaknar och inser varför man haft ont i huvudet under natten; jo en älskad HOLLISTER påse ligger där!!! Efter bara en sekund är man klar vaken och blir som ett litet barn på julafton. Eftersom det är påsk idag så fick jag ett linne och ett par hotpants som jag ska nörda i sommar! ;)

       

Alla vi som älskar HOLLISTER klappar nu *Klapp *klapp*

Detta var det jag hittade under kudden idag - HAPPY SMILE

 

Ännu ett bidrag till min påse-samling ;)


//Josessan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Du har precis trillat in här hos mig, Josessan!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards