josessans

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Josessan - 20 april 2012 22:00

Hela dagen idag har det regnat och blåst storm så jag tänkte inte gå ut och träna idag utan göra det imorgon bitti innan jag sticker på konfa-lägret. Men efter kvällsmaten, då jag moffade pommes, så sprang jag ut i ett duggande regn och sprang 6.5 km på 33 min. Hyfsat bra tid med tanken på vädret och hur stel jag har varit idag...

Deet var faktiskt riktigt kul att träna idag; det var bara jag ute så jag mötte ingen. Med det duggande regnet så kände man inte av svetten plus att jag sprang en ny runda idag. Så jag sprang med ett leende idag - galet jag vet ;) haha


Ska gå och borsta tänderna nu och börja tänka på refrängen nu för imorgon blir det inte en så lång sovmorgon. Klockan ställs på kl.08.00 så att jag hinner packa det sista och sedan blogga lite innan jag sticker!


   

//Josessan

Av Josessan - 20 april 2012 16:55

Dagen igår


Igår blev det heller ingen bloggning. Den här veckan verkar det vara varannan dag som jag har tid. Fast igår skulle jag i och för sig hunnit men på grund av privata själ så fick jag en panikattack och därför bara tog det lugnt resten utav dagen. Chillade lite genom att äta en god lax & spenat paj ifrån Felix, pluggade lite, tränade och tittade på TV.


I helgen blir det heller inte så mycket bloggning då jag ska iväg med konfirmationen och sova i kyrkan och rida islandshästar! TAGGAR IHJÄL!!!


//Josessan 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Du har precis trillat in här hos mig, Josessan!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards