josessans

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Josessan - 15 april 2012 19:49

Som rubriken lyder så studerar jag just nu spanska... Jättekul, jag vet... Har hela 15 st glosor tills imorgon -.-

Har precis duschat efter träningen och ätit fiskpinnar. Vart utslängd ifrån köket då jag åt bara panelen på alla fiskpinnar! haha ;D


Vad händer nu i veckan då?

    

Längtar tills helgen då jag och min konfirmations grupp ska rida och ha pizzakväll i kyrkan!

Får se om jag hinner någon träning och bloggning i helgen...


//Josessan

Av Josessan - 15 april 2012 19:30

 

Cheka in Lessii:s blogg som bland annat handlar mycket om Twilight!


//Josessan

Vill du ha ett länkbyte?



Av Josessan - 15 april 2012 13:59

Är så sjukt less på detta aprilväder så nu har jag gjort om bloggen lite till något mer "vårigt"!

   

Inte så mycket skillnad men jag får inte den där emo-känslan längre ;)


Vad tycker du?

//Josessan

Av Josessan - 15 april 2012 13:44

Börjar redan komma in i rutinerna igen: har joggat 4km, gjort 50% läxor och har ätit en vanlig lunch. Under veckan har jag nämligen levt på Varma Koppen, vilket är enklare att ta med sig i en termos istället för att börja steka brevid skidbacken ;) För er som inte har någon aning om vad Varma Koppen är så är det en soppa som man snabbt blandar med 2 dl vatten - både nyttig och god!


Har även fått hem sakerna som jag beställt ifrån H&M för ett tag sedan. De bruna, mocka (?) sandalerna skickade jag tillbaka då de inte var så sköna (de skavde mot lilltån) men annars är detta nytt i min garderob:

 

Ett gult linne för 79.50:- Passar perfekt till ett par slitna jeans i sommar!

 

Jumpsuit 149:- Som ska tas med till Malta! ;)

Bilderna är inte dem bästa men orkade inte ta bärsta proffskorten samt sätta på mig kläderna - söndagar är nämligen träningskläder- dagen då jag både joggar på förmiddagen och tränar på kvällen. haha XD


//Josessan




Av Josessan - 15 april 2012 09:09

Jag får jämt en känsla av att det känns overkligt att vara hemma efter att man varit borta någonstans. Har ju nu bara varit borta i en vecka men det känns som två år... Det känns också konstigt att titta ut genom fönstret och se grönt överallt istället för bara snö:


     

Under hela denna vecka så har jag åkt skidor, eller försökt åka skidor. 50% av alla liftar funkade och pistmaskinen fick motorstopp i en utav backarna så den stängdes av... Men jag är van för det värkar som om att det ligger någon förbannelse över mig och familjen när det gäller skidåkning: anntingen är det fel på liftarna, backarna, vädret eller så är det stängt för sesången -.-

Men när det var total kaos med skidåkningen så körde jag lite snöskoter, åkte runt till en massa fjäll och promenerade runt som en mobbad räcka ;) haha


Nej, men det känns skönt att vara hemma igen. Känslan som jag får är nog en panik över har jag missat något? Hur ska jag komma in i rutinerna igen? Och imorgon är det ju skola - HJÄLP!!!

 

//Josessan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Du har precis trillat in här hos mig, Josessan!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards