josessans

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Josessan - 2 april 2012 17:08

 

(Från appen Color Effects)

 

Jag tror att livet går ut på att hitta alla goda saker i en annars så dålig tillvaro. Så har det i alla fall varit för mig idag...

-Okej, som det alltid brukar vara? Tänker du då som läst bloggen innan. Jag kanske låter som värsta dep personen men jag skriver om saker jag kommer ihåg ifrån dagen och då är oftast de negativa sakerna som ploppar upp i huvudet först ;)

Så nu så ska jag försöka få fram de små goda sakerna ifrån dagen:

- Min beställning från H&M är skickad!

- Jag hade bara tre av sex lektioner som var normala idag, så under de andra fick man göra vad man ville

- När jag joggade efter skolan så var det bara under den sista kilometen som det började storma, så jag lyckades få lite bättre väder under de andra fyra km ;)

- Jag har inte så mycket plugg idag

Detta var alltså mina goda saker idag; Hur har din dag varit?


//Josessan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Du har precis trillat in här hos mig, Josessan!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards